Uw abonnement
Bekijk mijn abonnement(en)
vtwonen
U ontvangt elke vier weken vtwonen, aangevuld met drie specials. Hieronder vindt u de reguliere tarieven (tariefwijzigingen voorbehouden). Het bedrag op uw factuur kan afwijken van onderstaand overzicht, omdat het aantal nummers dat in de periode verschijnt kan afwijken.
Abonnementstarieven per betaaltermijn
Maand: € 12,42
Kwartaal: € 37,25
Halfjaar: € 74,50
Jaar: € 149,00
vtwonen + vtwonen Landelijk: € 15,75 per maand
vtwonen Landelijk
U ontvangt elk kwartaal vtwonen Landelijk. Hieronder vindt u de reguliere tarieven (tariefwijzigingen voorbehouden). Het bedrag op uw factuur kan afwijken van onderstaand overzicht, omdat het aantal nummers dat in de periode verschijnt kan afwijken.
Abonnementstarieven per betaaltermijn
Maand: € 3,08
Kwartaal: € 9,24
Halfjaar: € 18,48
Jaar: € 36,95
Voor verzending naar het buitenland wordt een toeslag tussen €4,15 en €6,05 gerekend per editie voor de verzending. Voor de exacte tarieven per land kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Wilt u uw huidige abonnementsformule wijzigen of wilt u overstappen? Neem contact met ons op en dan bekijken we graag voor u de mogelijkheden. Onze contactmogelijkheden vindt u op de contact pagina.
U vindt uw abonnementsnummer bij de laatste afschrijving van het abonnementsgeld in het rekeningoverzicht van uw bank.
Geef uw verhuizing minimaal twee weken van te voren hier door.
Zodra u de verhuizing heeft doorgegeven, kunt u dit terugzien binnen uw account. U gaat hiervoor naar de pagina abonnementen. U klikt op het blauwe pijltje dat zich bevindt naast uw abonnement, vervolgens scrolt u naar beneden tot aan het blok ‘Bezorging’. Nadat u op het plusteken hebt geklikt ziet u de aanpassing.
Indien u verhuist en u uw magazine op uw nieuwe adres wenst te ontvangen, dient u dit minimaal twee weken op voorhand door te geven. U regelt uw adreswijziging makkelijk zelf online via onze verhuisservice
We vinden het alvast erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. U kan uw abonnement opzeggen door telefonisch of schriftelijk contact op te nemen met onze klantenservice en dit minstens 1 maand voor de einddatum van het abonnement.
Herroepen?
U hebt recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, uw abonnement te herroepen. De termijn verstrijkt:
- In geval van een compleet abonnement: 14 dagen nadat het eerste papieren magazine/krant geleverd werd.
- In geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot de digitale editie opgestart werd.
Neem voor het herroepen van uw abonnement contact met ons op.
Meer informatie over het herroepingsrecht kunt u hier terugvinden.
U hebt recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, uw abonnement te herroepen. De termijn verstrijkt:
- In geval van een compleet abonnement: 14 dagen nadat het eerste papieren magazine geleverd werd
- In geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot de digitale editie opgestart werd.
Neem voor het herroepen van uw abonnement contact met ons op.
Meer informatie over het herroepingsrecht kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden die u kunt vinden onderaan de homepagina.
Indien u kiest voor een winkelabonnement, kunt u kiezen uit twee opties:
- Thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
- Het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel
Indien u kiest voor thuislevering, hoeft u zelf niets te doen. Opgelet: Een rondeman is niet mogelijk op elk adres.
Indien u kiest voor afhaling, dan kunt u uw magazine zelf afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: U kunt enkel uw magazine afhalen in de krantenwinkel waar u voor gekozen hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u het magazine daar zal komen afhalen.
Hoe werkt een winkelabonnement afhalen?
Op de dag van de verschijning van uw magazine, kunt u bij de krantenwinkel die u hebt gekozen, langsgaan en uw magazine uit de rekken pakken. Bij de kassa zegt u uw naam. De krantenwinkel heeft van ons doorgekregen dat u recht heeft op een magazine.
Een aantal weken voor uw abonnement vervalt, ontvangt u van ons een betalingsuitnodiging. Zodra u de betaling verricht zal uw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden.
Betaalt u via domiciliëring? Dan hoeft u niets te doen. Wij verlengen het abonnement voor u.
Wanneer u als bestaande klant intekent op een nieuw abonnement, krijgt u automatisch een nieuwe abonnementsnummer. Dit zorgt ervoor dat we u de correcte informatie kunnen bezorgen over de nieuwe formule. U blijft in ons systeem uiteraard herkenbaar als bestaande en trouwe abonnee.
De algemene voorwaarden van een nieuw abonnement vindt u terug onderaan de homepagina.
Wanneer u intekent op een promotieabonnement, verklaart u zich ook akkoord met de actievoorwaarden.